مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • حداکثر کاربر قابل پشتیبانی: 64
  • رابط‌ها: شیار سیم کارت، پورت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN
  • استانداردهای بی‌سیم: IEEE ۸۰۲.۱۱ac/n/a ۵GHz, IEEE ۸۰۲.۱۱b/g/n ۲.۴GHz
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: 3G، 4G، LTE
3,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی مودم روتر 4G LTE تی پی لینک Archer MR400:

مودم روتر بی‌سیم Archer MR400 تی پی لینک دارای 3 آنتن داخلی وای فای و 2 آنتن خارجی جدانشدنی 4G LTE می‌باشد که پوشش دهی بسیار خوب و اتصالات پایداری را فراهم می‌کنند. این روتر از 3 پورت LAN، یک پورت WAN و یک شیار سیم کارت بهره برده است. این مدل از روتر تی پی لینک با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، یونیکس، مکینتاش و NetWare سازگار بوده و از شبکه بی‌سیم با استانداردهای IEEE 802.11ac/n/a 5GHz, IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz پشتیبانی می‌کند.

سرعت و نرخ سیگنال مودم روتر

سرعت و نرخ سیگنال مودم روتر Archer MR400

این مودم روتر مجهز به دو آنتن می‌باشد و دارای باند دوگانه است که شبکه های Wi-Fi را به طور همزمان، با حداکثر سرعت 300 مگابیت در ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و سرعت 867 مگابیت در ثانیه در باند 5 گیگاهرتز ایجاد می‌کند.


دستگاه های قابل اتصال

با شبکه 4G پیشرفته این مودم می‌توانید دسترسی به اینترنت را با حداکثر 64 دستگاه به اشتراک بگذارید. این مودم مجهز به دو آنتن پیشرفته LTE می‌باشد که اتصالات پایدارتر و کارآمدتری ارائه می‌دهند. در صورت عدم اتصال به شبکه 4G، دستگاه خود را از طریق یک کابل اترنت به پورت LAN / WAN مودم متصل کرده و به اینترنت متصل شوید.

کلید های قرار گرفته بر روی این محصول شامل وایرلس، ریست، WPS و پاور می‌باشند. این مدل از روتر تی پی لینک با پوشش شبکه 4G، امکان دانلود در چند دستگاه را با حداکثر سرعت 150Mbps به وجود آورده است و برقراری ارتباط های ویدیویی را بدون هیچگونه اختلالی میسر می‌سازد.

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
64
رابط‌ها
شیار سیم کارت، پورت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN
استانداردهای بی‌سیم
IEEE ۸۰۲.۱۱ac/n/a ۵GHz, IEEE ۸۰۲.۱۱b/g/n ۲.۴GHz
شبکه‌های قابل پشتیبانی
3G، 4G، LTE
سازگار با سیستم‌عامل‌های
Microsoft Windows ۹۸SE, NT, ۲۰۰۰, XP, Vista™ or Windows ۷, ۸, ۸.۱, ۱۰, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux Internet Explorer ۱۱, Firefox ۱۲.۰, Chrome ۲۰.۰, Safari ۴.۰ browsers or higher, or other Java-enabled browsers Micro SIM Card

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...