پاور دستگاه ماینر بیت مین Antminer APW3 1600W (استوک)

Bitmain Antminer S9 power

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مناسب برای  :Ebang E9i+Ebang E9iDragonMint T1 32Th/sDragonMint T1 16Th/sسری کامل S9Antminer Z15

پاور بیت مین 1600 وات بخش مهمی در کامپیوترها و ماینرهایی است که در آن جریان برق شهری وارد شده و بعد از تضعیف و تغییر ولتاژ و آمپر تقسیم شده و به بخش‌های دیگر رایانه یا ماینر فرستاده می‌شود.

Power دستگاه‌های سری بیت مین یکی از مهم‌ترین قطعه‌های دستگاه ماینر است که وظیفه تقسیم برق بر روی هش بردها را بر عهده دارد و قادر است که ولتاژ ورودی ۱۱۰ تا ۲۶۴ ولت برق شهری را به ۱۲ ولت تبدیل کند، همچنین توان مصرفی این پاور 1600W (وات) است.

ولتا ورودی پاور (Power) پاور بیت مین APW3 در محدوده ۲۰۰ تا ۲۵۰ ولت برق مستقیم با فرکانس 47 تا 63 هرتز است.

دلیل و علایم خرابی پاور بیت مین APW3

اگر دستگاه ماینر شما روشن نمی‌شود، یا شاهد ری استارت‌های پی در پی دستگاه ماینر هستید، احتمال منبع تغذیه ماینر شما آسیب دیده است. خرابی می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که مهم ترین آن موارد زیر هستند:

  • دمای بیش از حد و بسیار گرم و نامطلوب
  • نوسانات بیش از حد برق ورودی
  • تهویه نامناسب و عملکرد ضعیف فن خنک کننده پاور
  • محیط با رطوبت زیاد

البته این موارد فقط بخشی از آن هستند، و ممکن است دلایل متعدد دیگری نیز داشته باشد.

پاور بیت مین 1600 وات

پاور بیت مین ، منبع تغذیه ای هست که شرکت چینی Bitmain  برای استفاده در ماینرها و به خصوص ماینرهای انت ماینر ارایه می دهد. این پاورها در مدلهای مختلف با توان ها و تکنولوژی های مختلف، متناسب با مصرف ماینرها به بازار ارائه میگردد ، که در زیر مواردی جهت خرید پاور بیت مین بیان میگردد .

انواع مختلف پاور های بیت مین :

APW7 ,APW3+ -12-1600, APW5-12-2600, APW3-12-1600, APW8, APW9, APW9+, APW12

از بین تولید کننده های دستگاه ها و پاورهای ماینر ، کمپانی Bitmain از قدیمی ترین و در عین حال از معتبرترین تولید کنندگان ماینر و تجهیزات جانبی ماینینگ میباشد ، که پاور 1600 وات Bitmain  از تولیدات موفق این شرکت چینی میباشد .

پاور ماینر Bitmain APW7 1600W امکان تولید برق با حداکثر قدرت 1600 وات را از برق 220 ولت دارد. نکته ی بسیار مهمی که قبل از خرید این پاور باید به آن توجه کنید بررسی برق اصلی منطقه ی شما می باشد.اگر قصد اورکلاک دستگاه ماینر خود را دارید خرید پاور بیت مین 1800 وات مناسب شما خواهد بود. بهتر است برای این پاور از کابلی با توان 10 آمپر استفاده شود. کابل برق این پاور را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

پاور بیت مین برای ریگ های ماینینگ

از پاورهای ماینر می توانید برای تغذیه ریگ اتریوم و کارت های گرافیک نیز استفاده نمایید. در این صورت باید دسته سیم روی پاور از آن جدا شده و دسته سیمی که متناسب با ورودی های 8 پین برای تغذیه کارت های گرافیک ریگ می باشد به آن متصل نمایید. از طرفی برای همزمان سازی پاور بیت مین با منبع تغذیه مادر برد ریگ باید از یک همزمان استفاده نمایید.

 


    • تعداد سوکت های این پاور 10عدد است بنابراین برای بیش از یک ماینر نميتوان از آن استفاده کرد.
    • این پاور دارای کابل برق نمی باشد و میبایست کابل برق حداقل 10A بصورت مجزا تهیه کنید .
    • از این پاور میتوانید برای ریگ های ماینینگ نیز استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...